srác

Megmondás

Megcsipogás

Meghallgatás

slodo's Profile Page

Megfeedelés

Ottomán viselkedés

2012.11.12. 12:28 slodo

A címről jut eszembe, hogy ma este eljössz a szférába, mer cukivagy és érdekel a zene, meg, hogy miért jó a hajam mostanában. Elmesélem. Ezen felül hadd tájékoztassak mindenkit, többször is előfordult a napokban, hogy jocikáztunk kicsit. Egyszer a Toldi mozi, egyszer a Göd, egyszer a Dürer, egyszer a Roham bár, még volt valami más is, meg egyszer suli után jött ránk a göthösmalac viselkedés. Mér göthösmalac? Mi ez a hülyeség? Hát tiszta nedű volt az arcunk és ocsmánykodtunk, ahogy épp bírtunk, mint az teljesen egyértelmű a bácsinak. A legjobb mondjuk az volt, amikor egyszer csak azon eszméltem, hogy egy hotelszobában vagyok a Blahánál és tukmálják az emberre ilyenkor a barackpálinkát. A tukmálásban három évfolyamtársam szokott igazán tevékenyen részt venni, Choky Ice, Józsi, meg a Tomi. Mindfijú. Egyébként az Újpest-Ibrány-Zsolca tengely azóta húzódik a szívemben is, mióta őket megismertem.

csalagut.jpgA természetemből fakadó közelmúltbeli kálmánkodások miatt többször kényszerültem használni a bajzánál véget érő alagutat már megint. Hát itt mi lett, mi? Senki nem kérdezte rosszakarattal, hogy 'MENNYI AZ IDŐ', senki nem mondta 'te, muti, mit hallgatsz', senki nem kívánta, hogy 'aggyámá cigit. meg a haveromnak'. Semmi ilyen. Nyíltan, kérkedve fényképezgettem, meg buzultam az instagrammal, miközben átkeltem rajta. Ez mi, mi? Aztán kiderült, a Zozóhaver beavatott. Az van, hogy a lumpen elemek elfáradnak az esti pár órán át tartó 'törvényenkívüliségtől', aztán lefeküdnek aludni tíz órakkor. Ki gondolta volna, nem? A barbár kapuccsínó is elfárad, meg alszik, mi?

freedoom.jpgÉrdekes momentum volt még a héten a Haunebu koncerten pankrátorkodó, motoros jakós szigorprofesszor, továbbá a szintén ugyanitt begombázott középkorú néni, aki a horgolt sálját lóbálta a zenére és asse tudta mivanmá. Én a harmadik sörnél megálljt parancsoltam magamnak, úgyhogy jó estét kívánok. Ja és nagyon szeressétek Lada művészetét szerintem, egyrészt zeneileg, másrészt a ruházat, mert csodálatos ez a freedoom, hidd el. És nem csak az, hogy amit csinál az teccetős, hanem maga az ember is teccik a lélekbe. Ismerjétek meg, amit csinál és rendeljetek ruhát tőle. Ha lehet pont annyit, hogy maradjon obskurus, de kapjon sok pénzt is.

fcbk: http://www.facebook.com/freedoomtshirts
myspc: http://www.myspace.com/freedoom777

bumsztigibum

deftones- koi no yokan
radio moscow- the great escape of leslie magnafuzz
the black keys- rubber factory
tony danza tapdance extravaganza- danza iiii

Szólj hozzá!

Címkék: deftones the black keys freedoom haunebu bikfic danza popojkázás radio moscow

A bejegyzés trackback címe:

https://slodo.blog.hu/api/trackback/id/tr134902897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása